O nás

O nás

Teleperformance nabízí řešení zákaznických služeb na míru, jež propojí vaši značku s vašimi zákazníky. Vyzkoušejte výhody Teleperformance již dnes.

Společnost Teleperformance CZ, a.s. byla založena v roce 1997 jako Lion Teleservices CZ. V roce 2004 jsme se stali součástí skupiny Teleperformance Group a v současné době jsme jedním z největších poskytovatelů služeb kontaktních center v zemi.

Naše pobočky sídlí v Pardubicích, Hradci Králové a Hodoníně. Provozujeme více než 330 pracovních míst a stále se rozrůstáme.

Naše společnost poskytuje kompletní služby zákaznického servisu mnoha významným světovým společnostem. K zajištění veškerých poskytovaných služeb používáme nejmodernější technická řešení a pro zajištění bezpečnosti našich klientů i jejich zákazníků dodržujeme nejvyšší bezpečnostní standardy.

Držíme krok s rostoucími požadavky trhu na flexibilitu, rychlost a odbornost. Zajišťujeme plynulé a efektivní spojení na základě profesionálních služeb, které našim klientům poskytují možnost odlišit se od konkurence a být nejlepšími v oboru.

Naším cílem je zlepšit vaše obchodní výsledky. Nabízíme kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů, které vám pomohou zlepšit interakce s vašimi zákazníky.

Věříme, že na komunikaci záleží!

Již déle než 40 let se učíme a zdokonalujeme díky každé interakci uskutečněné v mnoha různých zemích a sektorech, protože každá z nich je jedinečná.

Již déle než 40 let se učíme a zdokonalujeme díky každé interakci uskutečněné v mnoha různých zemích a sektorech, protože každá z nich je jedinečná.

Jsme odborníci na interakce mezi lidmi a to nám dává náskok v poskytování prvotřídní zákaznické zkušenosti při každém kontaktu.

Neustále investujeme do výzkumu a vývoje, abychom lépe pochopili myšlení, chování a potřeby zákazníků – v různých zemích, oborech, kanálech a generacích. Naše vědomosti, technologie a znalost trhu, budované lety zkušeností, nám umožňují úspěšně nabízet jedinečné interakce po celém světě.

  • Je to víc než jen most mezi zákazníky a značkami.
    Přinášíme strategickou vizi, abychom zvýšili loajalitu a hodnotu vaší zákaznické základny, od řešení po implementaci.
  • Účinná a jedinečná komunikace.
    Díky nejlepším globálním metodám, získávání poznatků a našemu vývoji s každou interakcí poskytujeme každý rok a na každém kanále miliardy spojení se zákazníky, a proto velmi dobře rozumíme místním trhům.
  • Správná odpověď prostřednictvím správného kanálu ve správný čas.
    Znalosti zákaznického chování získané analýzami nám umožňují poskytovat smysluplné informace, které lze použít pro zdokonalení výrobků či služeb a mohou přinést podnikání skutečné výsledky.
  • Emoční inteligence a empatie jsou hnacím motorem štěstí.
    Díky technologii a integrované umělé inteligenci zvyšujeme výkonnost týmu, klademe důraz na lidský dotek a zavádíme operace, které nám umožní podávat strategické, přesné a včasné výkony bez ohledu na místo, se zachováváním flexibility a nejvyšších bezpečnostních standardů.
  • Cenné vztahy mezi společnostmi a zákazníky.
    Děláme z našeho týmu prodlouženou ruku každého našeho partnera a z členů týmu vytváříme odborníky na interakci, kteří mohou mít příznivý vliv na značky a dosáhnout změny.
  • Interakce hýbe světem.
    Každá z nich může otevřít možnosti pro zlepšení důvěry, její opětovné vybudování a obnovu. Proto pracujeme tak, abychom každý den ovlivňovali životy lidí.