Laboratoř zákaznických zkušeností

Laboratoř zákaznických zkušeností

Každý den se dozvídáme o chování a preferencích zákazníků, abychom si rozšířili znalosti a posílili společnosti po celém světě.

CX Lab poskytuje našim klientům analytickým způsobem postřehy a odbornou autoritu. Každý den propojujeme naši analýzu se zákaznickou zkušeností a můžeme spojit know-how s odbornými znalostmi našich vedoucích pracovníků po celém světě. CX Lab se v Teleperformance věnuje výzkumu a je na špičce ve využívání dat pro zlepšení zákaznické zkušenosti.  

V CX Lab jsme připraveni pomoci vám vyniknout. Při práci s našimi klienty používáme přístup založený na spolupráci a konzultacích. Tím se Teleperformance v době neustálých zmatků odlišuje.

Neustále zkoumáme chování zákazníků, abychom s nimi mohli lépe Komunikovat.

Neustále zkoumáme chování zákazníků, abychom s nimi mohli lépe Komunikovat.

CX Lab vám pomůže pochopit: změny chování v různých zemích, generacích a sektorech.

Vytvořili jsme patentovanou databázi s údaji za několik let ze dvanácti zemí a sektorů, která nám umožňuje vidět zákaznické trendy, jež mohou ovlivnit vaše podnikání. A vždy se snažíme své znalosti dále rozšiřovat.   

CX Lab poskytuje našim klientům analytickým způsobem postřehy a odbornou autoritu. Každý den propojujeme naši analýzu se zákaznickou zkušeností a můžeme spojit know-how s odbornými znalostmi našich vedoucích pracovníků po celém světě.

Teleperformance věnuje výzkumu a je na špičce ve využívání dat pro zlepšení zákaznické zkušenosti.  

V CX Lab jsme připraveni pomoci vám vyniknout. Při práci s našimi klienty používáme přístup založený na spolupráci a konzultacích. Tím se Teleperformance v době neustálých rozvratů odlišuje.

Přečtěte si více

VÍCE NEŽ

možností křížení dat

rozhovorů

zemí z různých světadílů

klíčových sektorů

Teleperformance věnuje výzkumu a je na špičce ve využívání dat pro zlepšení zákaznické zkušenosti.  

V CX Lab jsme připraveni pomoci vám vyniknout. Při práci s našimi klienty používáme přístup založený na spolupráci a konzultacích. Tím se Teleperformance v době neustálých rozvratů odlišuje.

Přečtěte si více

VÍCE NEŽ

možností křížení dat

rozhovorů

zemí z různých světadílů

klíčových sektorů