Řešení mobility

Řešení mobility

Zavádění celkové strategie mobility je základní složkou každého programu péče o zákazníka.

Zákazníci očekávají péči bez ohledu na to, kde se nacházejí. Teleperformance vám může pomoct vytvořit a rozmístit strategii vaší mobility tak, aby byla plně začleněná do vaší strategie péče o zákazníka.

Aplikace Teleperformance Connection Mobile App Solution je synchronizovaná s kontaktním centrem a tím se vaše aplikace stává součástí vaší omnichannel strategie. Nabízí kompletní platformu zákaznických zkušeností, vyplňuje mezeru mezi mobilními aplikacemi společnosti a přímou interakcí s jejími zákazníky. Zvyšuje prodej a loajalitu a zlepšuje spokojenost zákazníků.

Snížit dobu odezvy


Poskytnout zákaznické zkušenosti na míru


Zlepšit kvalitu a efektivitu svých aplikací


Sbírat údaje pro vytvoření praktických postřehů

ImageAndListText

Vybraní zástupci: Správný profil pro interakce mobilní aplikace – dynamický, bystrý, zvyklý pracovat v rychlém tempu, se zájmem dotahovat věci do konce.

Školicí program zaměřený na potřeby mobilních zákazníků: Náš školicí program staví mobilní zástupce před praktická řešení a vede je k tomu, aby si uvědomili chování mobilního zákazníka; zástupci se také naučí, jak působit na zákaznické údaje tak, aby nabídli lepší zkušenost.

Analytické dovednosti: Zástupci Mobile App musí umět předvídat potřeby zákazníka čtením kontextových údajů dostupných na platformě. Proto budou analytické dovednosti předmětem hodnocení v procesech přijímání a školení.

 

Implementing a total mobile strategy is an essential component of any customer care program.

(MISSING TRANSLATION)

Další přínosy

• Přístup k informacím: Zástupci interakčního programu Mobile App mají přístup k bohatší základně znalostí a flexibilnějším skriptům, takže mohou poskytovat personalizované zákaznické zkušenosti.

• Exkluzivní spojení vlastností: Oddělené programy, kompletně navržené pro interakce mobilních aplikací, se skripty ve formě krátkých zpráv, metrikou, uživatelským rozhraním a základnou znalostí zajišťují vyšší míru zaujetí a spokojenosti zákazníků.

• Hbitost:
Interakční programy mobilních aplikací se zaměřují na kratší průměrnou dobu vyřizování, takže všechny procesy a nástroje jsou nastaveny tak, aby byly rychlé, a zástupci jsou rozsáhle školeni, aby byli hbití a odpovídali efektivně.

More Benefits

Další přínosy

• Přístup k informacím: Zástupci interakčního programu Mobile App mají přístup k bohatší základně znalostí a flexibilnějším skriptům, takže mohou poskytovat personalizované zákaznické zkušenosti.

• Exkluzivní spojení vlastností: Oddělené programy, kompletně navržené pro interakce mobilních aplikací, se skripty ve formě krátkých zpráv, metrikou, uživatelským rozhraním a základnou znalostí zajišťují vyšší míru zaujetí a spokojenosti zákazníků.

• Hbitost:
Interakční programy mobilních aplikací se zaměřují na kratší průměrnou dobu vyřizování, takže všechny procesy a nástroje jsou nastaveny tak, aby byly rychlé, a zástupci jsou rozsáhle školeni, aby byli hbití a odpovídali efektivně.