Analytická řešení

Analytická řešení

Technologie a pokročilá statistika pozvednou hodnotu každého zákazníka při každé interakci a transformují data na příležitosti.

Nabízíme novou perspektivu pro motivaci zákaznických zkušeností spojením odborných znalostí v oblasti výzkumu a analýzy a globálního vedoucího postavení v oblasti provozní dokonalosti. Spojením technologie, pokročilé statistiky a zákaznických interakcí zvyšujeme hodnotu každého zákazníka při každé interakci a měníme data na příležitosti.

ImageAndListText

Co nabízíme?

  • Vyvinuli jsme integrovaný přístup, který spojuje naše odborné znalosti v oblasti analýzy dat, vytváření modelů a provozní dokonalosti ve skutečném světě. Aplikujeme výsledky naší analýzy na vaše každodenní operace vztahů se zákazníkem.
  • Náš přístup je přejít od velkých IT dat založených na nákladech k postoji motivovanému obchodní návratností investic.
  • Rozumíme spouštěcím mechanismům, které působí na zákaznické zkušenosti. Analyzujeme data a navrhujeme akční plány na základě této analýzy.
  • Naši analytičtí odborníci jsou specializovaná skupina, která se soustřeďuje na kvalitativní a kvantitativní nástroje a na nástroje pro analýzu velkých dat.

 

  • špičkových technologiích


  • prognóze chování zákazníka


  • analýze velkých dat


  • přístupu motivovaném návratností investic

  • Díky spojení technologie a pokročilé statistiky pozvedáme hodnotu každého zákazníka během každé interakce a transformujeme data na příležitosti.

    Kontaktujte nás

    Díky spojení technologie a pokročilé statistiky pozvedáme hodnotu každého zákazníka během každé interakce a transformujeme data na příležitosti.

    Kontaktujte nás

    InTouch

    InTouch je na míru uzpůsobená hloubková analýza faktorů, které mají vliv na spokojenost zákazníků, určená pro stanovení priorit při vynakládání úsilí a zlepšování obchodních výsledků. Naše řešení umí předvídat a měřit účinek měnících se faktorů na zákaznickou zkušenost. Zkoumejte možnosti jak pochopit, analyzovat a zlepšit zákaznickou cestu.

    InTouch

    InTouch

    InTouch je na míru uzpůsobená hloubková analýza faktorů, které mají vliv na spokojenost zákazníků, určená pro stanovení priorit při vynakládání úsilí a zlepšování obchodních výsledků. Naše řešení umí předvídat a měřit účinek měnících se faktorů na zákaznickou zkušenost. Zkoumejte možnosti jak pochopit, analyzovat a zlepšit zákaznickou cestu.

    SmartCast

    SmartCast

    Propracované prognostické řešení, jež spojuje historické vnitřní a vnější údaje, na základě kterých předpovídá příchozí hovory. To vám umožní simulovat různé obchodní scénáře, abyste mohli snížit neefektivitu a zlepšit zákaznickou zkušenost.

    OnTarget

    Prediktivní řešení začleněné do zákaznických služeb s cílem zdokonalit poskytovanou zákaznickou zkušenost prostřednictvím lepšího pochopení vašich zákazníků. OnTarget vypočítává náchylnost zákazníka k cílenému chování – nechává programy proaktivně jednat v očekávání zákaznických potřeb.

    OnTarget

    OnTarget

    Prediktivní řešení začleněné do zákaznických služeb s cílem zdokonalit poskytovanou zákaznickou zkušenost prostřednictvím lepšího pochopení vašich zákazníků. OnTarget vypočítává náchylnost zákazníka k cílenému chování – nechává programy proaktivně jednat v očekávání zákaznických potřeb.

    Curve

    Resultados reais de negócios

    Můžeme vám pomoct dosáhnout vynikajících výsledků

     Zvýšení prodeje    

     Snížení reklamací       

     Posílení stability        

     Zlepšení vaší zákaznické zkušenosti

    ✓ Povzbuzení vašich plánovacích schopností   

    Zvýšení prodeje

    Zvýšený potenciál odchozího prodeje o

    při stejném úsilí a investicích

    Snížení reklamací

    Snížení reklamací o

    u nadnárodní banky v Evropě

    Povzbuzení vašich plánovacích schopností

    Vyšší přesnost odhadů o

    Zlepšení vaší zákaznické zkušenosti

    Spokojenost zákazníka se zvýšila o

    překonala

    Posílení stability

    Celkový úbytek

    u nadnárodní energetické a plynárenské společnosti

    Můžeme vám pomoct dosáhnout vynikajících výsledků

     Zvýšení prodeje    

     Snížení reklamací       

     Posílení stability        

     Zlepšení vaší zákaznické zkušenosti

    ✓ Povzbuzení vašich plánovacích schopností   

    Zvýšení prodeje

    Zvýšený potenciál odchozího prodeje o

    při stejném úsilí a investicích

    Snížení reklamací

    Snížení reklamací o

    u nadnárodní banky v Evropě

    Povzbuzení vašich plánovacích schopností

    Vyšší přesnost odhadů o

    Zlepšení vaší zákaznické zkušenosti

    Spokojenost zákazníka se zvýšila o

    překonala

    Posílení stability

    Celkový úbytek

    u nadnárodní energetické a plynárenské společnosti