Automatizace

Automatizace

Díky používání pragmatického přístupu mohou naše automatizovaná řešení do tradičně preferovaných kanálů vašich zákazníků začlenit roboty a virtuální asistenty.

Díky pragmatickému přístupu mohou naše automatická řešení kromě tradičních kanálů, upřednostňovaných vašimi zaměstnanci, zahrnovat také roboty a virtuální asistenty, aby vám pomohla pozvednout vaši značku na novou úroveň zákaznické zkušenosti, jako se průmysl přizpůsobuje digitálnímu prostředí.

Společně s naším týmem vývojářů a analytiků můžeme pomoct vaší značce rozpoznat hlavní možnosti automatizace, které dále zdokonalí interakci se zákazníky a zvýší celkovou spokojenost. Uzpůsobujeme komplexní řešení na míru s možností využití nejnovějších technologií, které zahrnují zpracování přirozeným jazykem, a patentovaných omnichannel platforem.

ImageAndListText

Co nabízíme?

  • TECHNOLOGIE POUŽÍVAJÍCÍ ZPRACOVÁNÍ V PŘIROZENÉM JAZYCE

  • PATENTOVANÁ, PLNĚ INTEGROVANÁ PLATFORMA OMNICHANNEL

  • ÚPLNÉ SPRÁVCOVSKÉ SLUŽBY POSKYTOVANÉ EXPERTY S CÍLEM ZJISTIT, CO BY MOHLO BÝT AUTOMATIZOVÁNO A JAK

  • PLNĚ DUPLICITNÍ INFRASTRUKTURA NA CLOUDU S CÍLEM ROZBĚHNOUT ŘEŠENÍ

Používání flexibilního a cenově efektivního automatizovaného modelu, který je zaměřen na kognitivní schopnosti klienta Teleperformance, TP bot, vám může pomoct poskytovat bezproblémovější přístup k pozvednutí zákaznické zkušenosti.

Používání flexibilního a cenově efektivního automatizovaného modelu, který je zaměřen na kognitivní schopnosti klienta Teleperformance, TP bot, vám může pomoct poskytovat bezproblémovější přístup k pozvednutí zákaznické zkušenosti.

  • Podpora strukturovaných dialogů užitím vizuálních IVR
  • Možnost odesílat a přijímat texty, obrázky a videa
  • Omnichannel integrace, která umožňuje živým zástupcům přístup k dřívějším interakcím prováděným roboty
  • Integrace s externími chaty jako Facebook Messenger, WeChat a jiné API
  • Dohlížející roboti, kteří nechávají zástupce používat chatboty pro vyjasnění otázek a zkracují průměrnou dobu vyřizování hovoru
  • Programovatelná možnost přejít na živé zástupce, pokud roboti nejsou schopni vyřešit dotazy zákazníka

Teleperformance vám může pomoct najít správnou rovnováhu mezi tradičními a digitálními interakcemi.

Kontaktujte nás

Teleperformance vám může pomoct najít správnou rovnováhu mezi tradičními a digitálními interakcemi.

Kontaktujte nás