Kontaktní centrum

Kontaktní centrum

Vaši zákazníci se setkají s perfektně vyladěným prostředím, které zajistí správné služby ve správný čas, s cílem zvýšit obchodní výsledky, loajalitu a opakované nákupy.

Desítky let našich globálních zkušeností v řízení kontaktních center znamenají, že o vaše zákazníky bude postaráno se stejnými zkušenostmi a nasazením, jako tomu bylo u stovek velkých společností po celém světě.

Když váš zákazník zvedne telefon, aby zavolal zákaznickou péči nebo podporu, bude spojen s jednou z nejzkušenějších světových společností řídících call centra. Od našich zaměstnanců po technologie a procesy – každý aspekt je perfektně vyladěn, aby bylo o vašeho zákazníka dokonale postaráno.

Péče o zákazníka

• Prodej/předplacení nových výrobků/služeb (s možnostmi cross-sell/up-sell)
• Technická pomoc
• Řešení problémů / vyřizování reklamací
• Proaktivní pomoc u klíčových milníků ve vztazích se zákazníky (např. uvítací telefonáty, kontrola spokojenosti, výročí kontraktu atd.)

Péče o zákazníka

Péče o zákazníka

• Prodej/předplacení nových výrobků/služeb (s možnostmi cross-sell/up-sell)
• Technická pomoc
• Řešení problémů / vyřizování reklamací
• Proaktivní pomoc u klíčových milníků ve vztazích se zákazníky (např. uvítací telefonáty, kontrola spokojenosti, výročí kontraktu atd.)

Technical Support

Technická podpora

  • Vícejazyčná velmi komplexní podpora poskytovaná prostřednictvím nejrůznějších kanálů, s přispěním automatizovaných a inovativních technologií (prostředí B2C, B2B, SMB, B2E a Inženýrství).
  • Technická řešení v průběhu celého životního cyklu zákazníka – od instalace a aktivace po řízení RMA a podporu dílu(ů).
  • Četné nabídky pro sektor technologie včetně hardwaru, softwaru, spotřební elektroniky, bezpečnosti, infrastruktury a síťových produktů.
  • Nabídky pro ISP, MSP, poskytovatele bezdrátového připojení a jiné telekomunikační a datové služby spolu se společností, která se zabývá maloobchodním prodejem, automobilovým průmyslem a novou ekonomikou.
  • Rychlá a velmi efektivní podpora a řešení case managementu, které pomáhají při zvyšování a udržování, snižování provozních výdajů a optimalizaci CX.

Nabízíme podporu služby na mnoha stupních: 1. stupeň – standardní technické záležitosti prostřednictvím osvědčených procesů; 2. stupeň – složité a stupňující se problémy vyžadující důmyslnější postupy řešení; 3. stupeň – vysoká úroveň podpory pro problémy a případy většího rozsahu s výraznějším dopadem na podnik; 4. stupeň – inženýrské služby zahrnující testování, řízení řešení na úrovni výrobků a laboratorní služby.

Prodej

• Lead generation a plánování schůzek
• Služby ověřování údajů
• Cross-selling a up-selling
• Řízení udržení a věrnosti zákazníků
• Programy a průzkumy pro opětovné získání zákazníků
• Řízení pohledávek

Prodej

Prodej

• Lead generation a plánování schůzek
• Služby ověřování údajů
• Cross-selling a up-selling
• Řízení udržení a věrnosti zákazníků
• Programy a průzkumy pro opětovné získání zákazníků
• Řízení pohledávek

Úvěr a inkaso

Úvěr a inkaso

• Časné vymáhání pohledávek
• Vymáhání pohledávek třetích stran
• Služby primárního a sekundárního vymáhání
• Uvítací hovory
• Nehlasové BPO služby

Nabízíme široké spektrum omnichannel řešení, poskytujeme vysokou míru dosažitelnosti, spolehlivé informace a péči o vaše zákazníky od prvního kontaktu.

Kontaktujte Nás

Nabízíme široké spektrum omnichannel řešení, poskytujeme vysokou míru dosažitelnosti, spolehlivé informace a péči o vaše zákazníky od prvního kontaktu.

Kontaktujte Nás