Tváří v tvář

Tváří v tvář

Vynikající zákaznický servis v rámci prostředí kontaktního centra tváří v tvář nabízí externí řešení vládám, soukromým organizacím a podnikům veřejných služeb.

Teleperformance Face-to-Face (tváří v tvář) se specializuje na poskytování dokonalých zákaznických služeb při osobním jednání v prostředí kontaktního centra, které nabízí externí řešení pro vlády, soukromé organizace a podniky veřejných služeb.

Otázky týkající se víz

ImageAndListText

Co nabízíme?

Jako evropský lídr v oblasti řešení prostřednictvím osobního kontaktu v externích kontaktních centrech poskytujeme řešení podnikatelských postupů pro následující oblasti:

• Žádosti o víza, pasy a identifikační karty
• Sběr biometrických údajů
• Přihlášení k pojištění
• Žádosti o povolení

Naše řešení Face-to-Face je posíleno sestavou softwaru pro řízení v reálném čase, který podporuje, monitoruje a zaznamenává každý provozní postup v každém kontaktním centru, v místě i na dálku. Podporuje celý operační průběh prací, včetně monitorování zástupců zákaznických služeb při jejich každodenní práci, umožňuje vedení dohlížet na postup procesu a poskytuje klientům vzdálený přístup za účelem 100% transparentnosti a kontroly.