CX Lab poskytuje našim klientům analytickým způsobem postřehy a odbornou autoritu. Každý den propojujeme naši analýzu se zákaznickou zkušeností a můžeme spojit know-how s odbornými znalostmi našich vedoucích pracovníků po celém světě. CX Lab se v Teleperformance věnuje výzkumu a je na špičce ve využívání dat pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
V CX Lab jsme připraveni pomoci vám vyniknout. Při práci s našimi klienty používáme přístup založený na spolupráci a konzultacích. Tím se Teleperformance v době neustálých zmatků odlišuje.
Neustále zkoumáme chování zákazníků, abychom s nimi mohli lépe Komunikovat.
Neustále zkoumáme chování zákazníků, abychom s nimi mohli lépe Komunikovat.
Vytvořili jsme patentovanou databázi s údaji za několik let ze dvanácti zemí a sektorů, která nám umožňuje vidět zákaznické trendy, jež mohou ovlivnit vaše podnikání. A vždy se snažíme své znalosti dále rozšiřovat.
CX Lab poskytuje našim klientům analytickým způsobem postřehy a odbornou autoritu. Každý den propojujeme naši analýzu se zákaznickou zkušeností a můžeme spojit know-how s odbornými znalostmi našich vedoucích pracovníků po celém světě.
Teleperformance věnuje výzkumu a je na špičce ve využívání dat pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
V CX Lab jsme připraveni pomoci vám vyniknout. Při práci s našimi klienty používáme přístup založený na spolupráci a konzultacích. Tím se Teleperformance v době neustálých rozvratů odlišuje.
Přečtěte si víceVÍCE NEŽ
možností křížení dat
rozhovorů
zemí z různých světadílů
klíčových sektorů
Teleperformance věnuje výzkumu a je na špičce ve využívání dat pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
V CX Lab jsme připraveni pomoci vám vyniknout. Při práci s našimi klienty používáme přístup založený na spolupráci a konzultacích. Tím se Teleperformance v době neustálých rozvratů odlišuje.
Přečtěte si více