Poskytujeme personalizované zákaznické zkušenosti se značkou, zvyšujeme zákaznickou hodnotu a máme potenciál vybudovat dlouhodobé vztahy prostřednictvím omnichannel integrace ve spojení s komunikačními dovednostmi našich analytiků sociálních médií.
Nabízíme jako součást naší služby e-Performance řešení složené z 5 částí, které vám pomůže dostat ze sociálních médií maximum.
The right answer, through the right channel, at the right time.
(MISSING TRANSLATION)
Kontaktujte NásThe right answer, through the right channel, at the right time.
(MISSING TRANSLATION)
Kontaktujte NásNejvětším problémem sociálních médií je, že nevíte, jak si stojí vaše značka. Naše řešení Buzz Monitoring vám nabízí analytické zprávy na základě vašich služeb, konkurence a názorů zákazníků na vaši značku.
Tým analytiků studuje miliony internetových dat s úmyslem vybudovat hodnotnou mapu sociálních médií, která vám umožní lépe si představit váš status na sociálních sítích.
Proměňte svá sociální média na skutečnou zákaznickou péči s nízkou dobou odezvy a vysokou průměrnou spokojeností. Perfektní klientská interakce připoutává a přitahuje k vaší značce víc zákazníků než jakákoli jiná metrika sociálních médií. Pro zajištění produktivní interakce se zákazníky vyvíjíme progresivní strategii sociálních médií, která propojí potřeby vaší značky s přáním vašich zákazníků.
Pomáháme klientům nastavit centra péče o sociální média, přehodnotit interakce se zákazníky, poskytovat přímou podporu, řešit reklamace zákazníků a vybízet zákazníky, aby se účastnili dvousměrného dialogu. Zapojením správného týmu, procesů a smysluplného dialogu získáme věrnost zákazníků a ze spotřebitelů se stanou zastánci značky.
Proměňte svá sociální média na skutečnou zákaznickou péči s nízkou dobou odezvy a vysokou průměrnou spokojeností. Perfektní klientská interakce připoutává a přitahuje k vaší značce víc zákazníků než jakákoli jiná metrika sociálních médií. Pro zajištění produktivní interakce se zákazníky vyvíjíme progresivní strategii sociálních médií, která propojí potřeby vaší značky s přáním vašich zákazníků.
Pomáháme klientům nastavit centra péče o sociální média, přehodnotit interakce se zákazníky, poskytovat přímou podporu, řešit reklamace zákazníků a vybízet zákazníky, aby se účastnili dvousměrného dialogu. Zapojením správného týmu, procesů a smysluplného dialogu získáme věrnost zákazníků a ze spotřebitelů se stanou zastánci značky.
Máme tým moderátorů, který řídí obsah vašich sociálních médií, aby vytvořil zdravé a prosperující on-line prostředí pro vaši on-line komunitu. Prostřednictvím moderace také zvyšujeme spolupráci komunity a vyhledáváme vlivné osoby pro vaši značku.
Moderování komunity zahrnuje to, co děláte, stejně jako to, co neděláte. Obchodní trik spočívá v tom, že víte, jak a kdy máte udělat krok vpřed a kdy udělat krok vzad. Teleperformance efektivně zvládá jakoukoli danou situaci: víme, jak vytvořit kulturu, samoobslužnou komunitu a identifikovat náruživé uživatele, abychom poskytli dobré zákaznické zkušenosti.
Řešení e-Performance’s Involve působí na pozitivní interakcí, aby se vztah značka vs. klient dostal na jinou úroveň a zvýšil možnost zisku.
Prostřednictvím pečlivé analýzy spotřebitelů a strategie s obsahem šitým na míru vyvíjíme aktivní obsah, abychom dosáhli ideální míry zaujetí klienta a získali zastánce značky.
Vytvářením odpovídajícího obsahu působíme na interakce mezi značkami a zákazníky, měníme fanoušky na zastánce značky, bez ohledu na to, ve které fázi marketingového trychtýře se nacházejí.
Řešení e-Performance’s Involve působí na pozitivní interakcí, aby se vztah značka vs. klient dostal na jinou úroveň a zvýšil možnost zisku.
Prostřednictvím pečlivé analýzy spotřebitelů a strategie s obsahem šitým na míru vyvíjíme aktivní obsah, abychom dosáhli ideální míry zaujetí klienta a získali zastánce značky.
Vytvářením odpovídajícího obsahu působíme na interakce mezi značkami a zákazníky, měníme fanoušky na zastánce značky, bez ohledu na to, ve které fázi marketingového trychtýře se nacházejí.
Naše Insights spojují informace ze sociálních médií se znalostmi kontaktního centra za účelem zlepšení klientských služeb.
Prostřednictvím našich podrobných studií klienta a trhu poskytují naši experti aplikovatelná doporučení, jak udělat revoluci ve způsobu, jakým využíváte sociální média.
Řešení e-Performance Insights spojuje dlouholeté znalosti kontaktního centra a klientských služeb s informacemi ze sociálních médií a pomáhá vám tím rozvíjet vnímavou a prozíravou strategii pro vaši značku. Pro doporučení aplikovatelných plánů, které přinášejí hmatatelné výsledky, používáme analýzu velkých dat a odborné studie trhu.
This is our way of making every interaction a unique opportunity on social media.
(MISSING TRANSLATION)
Kontaktujte NásThis is our way of making every interaction a unique opportunity on social media.
(MISSING TRANSLATION)
Kontaktujte Nás