Díky pragmatickému přístupu mohou naše automatická řešení kromě tradičních kanálů, upřednostňovaných vašimi zaměstnanci, zahrnovat také roboty a virtuální asistenty, aby vám pomohla pozvednout vaši značku na novou úroveň zákaznické zkušenosti, jako se průmysl přizpůsobuje digitálnímu prostředí.
Společně s naším týmem vývojářů a analytiků můžeme pomoct vaší značce rozpoznat hlavní možnosti automatizace, které dále zdokonalí interakci se zákazníky a zvýší celkovou spokojenost. Uzpůsobujeme komplexní řešení na míru s možností využití nejnovějších technologií, které zahrnují zpracování přirozeným jazykem, a patentovaných omnichannel platforem.
Používání flexibilního a cenově efektivního automatizovaného modelu, který je zaměřen na kognitivní schopnosti klienta Teleperformance, TP bot, vám může pomoct poskytovat bezproblémovější přístup k pozvednutí zákaznické zkušenosti.
Používání flexibilního a cenově efektivního automatizovaného modelu, který je zaměřen na kognitivní schopnosti klienta Teleperformance, TP bot, vám může pomoct poskytovat bezproblémovější přístup k pozvednutí zákaznické zkušenosti.
Teleperformance vám může pomoct najít správnou rovnováhu mezi tradičními a digitálními interakcemi.
Kontaktujte násTeleperformance vám může pomoct najít správnou rovnováhu mezi tradičními a digitálními interakcemi.
Kontaktujte nás